produse

Tocător BOSCH 12033696

București: Doar 3 rămase
Estimat livrare
Miercuri 23 Apr. - Joi 24 Apr.

Fabricat in*:

Slovenia
Slovenia
* - pentru o precizie a informației cât mai ridicată, este necesară o interogare la momentul plasării comenzii
PRP: 129,99 Lei
Diferență: 20,00 Lei
109,99 Lei
(pret cu TVA inclus)
Condiție: Nou
COD: 12033696

Descriere

Compatibilitate: MQ67110/02; MQ67170/02; MS61A4110/02; MS61B6150/02; MS61B6170/02; MS62B6190/02; MS62B6190G/02; MS64M6170/01; MS6CB6110/02; MS6CB61V1/02; MS6CB61V5/02; MS6CB61V5G/02; MS6CM4150/01; MS6CM6120/01; MS6CM6155/01; MS6CM61V9/01; MSM67110WG/02; MSM67120B/02; MSM67140/02; MSM67150RU/02; MSM67160/02; MSM67165RU/02; MSM67166/02; MSM67170/02; MSM671X0/02; MSM671X1/02; MSMS721MCN/01.

Review-uri / Comentarii

2.0
1 review
5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(1)
1 stea
(0)

L**

29 Nov 2024

au livrat un alt produs

Am comandat acest produs si mi-au livrat un alt produs. Am cerut retur imediat ce am primit si verificat produsul. Au justificat ca este vina furnizorului și ei au livrat ce trebuie. Plus multa alta polemica. In final au acceptat produsul si mi-au dat banii inapoi. Mi-au raspuns foarte urat si cu multe vorbe cand am lasat review in loc sa-si asume pur si simplu ca a fost o greseala. Se poate intampla. Nici nu as fi lasat review daca serviciul clienti nu ar fi insistat sa se contrazica si justifice.
Anexez poza cu produsul primit.

Magnus de la magNET.ro 12 Mar 2025

cont oficial

Bună ziua,

Ne dorim transparență, acesta este stilul nostru de comunicare, iar comentariul pe care l-ați plasat reprezintă ceea ce dumneavoastră considerați că s-a întâmplat, ne dorim să oferim și noi un punct de vedere, este doar corect așa, pentru că adevărul este deseori la mijloc, mai ales pentru că nu dumneavoastră ați fost clientul final.
Ați comandat în numele altei persoane acest ansamblu, de la noi cutia nouă a plecat cum a venit de la producător (sigilată), livrarea s-a realizat nu la locația dumneavoastră, ați primit poze de la acea persoană la ceva timp distanță, ați reclamat în numele acelei persoane că lipsesc anumite elemente, ați oferit un alt cod decât cel comandat când ne-ați contactat, ne-ați indus puțin în eroare, nu este nici vina dumneavoastră, iar noi pentru a nu vă îngreuna situația, am rezolvat situația pro client. Comercializăm astfel de coduri de foarte multă vreme, caz ca acesta nu am pățit, v-am crezut pe cuvânt până la urmă și ne-am dorit să vă închidem cazul pe culanță.
Dumneavoastră ați oferit la final de tot câteva concluzii la cald, nu foarte plăcute, cu multe idei eronate și acuze, dar v-am ascultat. V-am oferit punctul nostru de vedere cu argumente și dovezi, dar dumneavoastră l-ați considerat în plus, un mare deranj.

O zi cât mai ușoară în continuare,
Echipa magNET.ro.
Posteanu Lia 15 Mar 2025
Uitatei aici dovada aceea ce am comandat , din contul meu de magnet.ro . Deci codul este corect - produsul este fix acesta. In fotografia anexata anterior se vede ce mi-ati livrat altceva.
Cum puteți scrie asemenea prostii !? Asumati-va ca magnet.ro mì-a trimis un produs neconform. Este problema dvs dacă asta a venit de la furnizor. Este vizibil alt produs.
Posteanu Lia 15 Mar 2025
#43616
din 29.09.2024
1 x Tocător BOSCH 12033696
Asta am comandat ! Care e codul gresit !? Ați trimis altceva.
Sunt neprofesioniști.
Magnus de la magNET.ro 15 Mar 2025

cont oficial

Bună seara,

Având în vedere unicitatea acestui caz haotic și a modului în care ați determinat că trebuie să postați review-uri negative pe atâtea platforme, am salvat toate conversațiile și discuțiile de pe toate canalele și într-unul dintre primele contacte ați trimis poză cu 12027759, spunând că v-am trimis acest cod de fapt, deși ați comandat 12033696.

V-am trimis cutia corectă, cu codul corect, cu aspectul corect. Reclamația de lipsă piese din componență a fost rezolvată pe culanță, deși ați reclamat acest aspect târziu.

Înțelegem că a fost un inconvenient pentru dumneavoastră să fiți la mijloc, dar și noi am făcut tot ce s-a putut face pentru acest caz.
Posteanu Lia 15 Mar 2025
Va rog sa vacwti public fotografia cu produsul trimis de dvs. Eu v-am anexat poza cu exact produsul ce mi l-ati livrat. L-ati primit înapoi. Dacă era conform îmi dovedeati. Imaginea produsului livrat de dvs și cea de pe site a produsului comandat sunt diferite. Vreți sa spuneați ca fizic sunt identice ? Este videoteca ca nu.
Insistati cu răspunsuri copilărești si continua sa va las feedback , oriunde este posibil , conform cu ceea ce ati oferiti.
Ați putea foarte simplu sa scrieti ca și dvs v-a trimis furnizorul altceva ,ca a fost o greșeală în loc saveniticu justificări puerile. Un vânzător bun își accepta eroarea, nu face polemica cu clientii. Ma bucur ca insistați sa ne dovediți valoarea scazuta a serviciilor prin modul de a comunica.
Magnus de la magNET.ro 15 Mar 2025

cont oficial

Cazul pentru noi a fost închis în clipa în care am returnat bănuții. Produsul a fost ridicat, lipseau într-adevăr anumite lucruri din pachet, cum v-am spus, v-am crezut și am mers pe culanță. Din păcate, ați început să postați pe mai multe site-uri review-uri de 1 stea, ca mai apoi să le ștergeți, chiar și de pe site-ul nostru ne-ați rugat să le ștergem, dar ați revenit apoi iar cu un review de 1 stea. Aveți tot dreptul să le postați, sunteți de altfel răspunzătoare pentru tot ceea ce postați, chiar și pentru aceste replici deloc savuroase, dar și noi avem drept la replică. Sperăm că nu vă supărăm pentru că am răspuns, pare de fapt că asta vă și supără, că ne apărăm de aceste atacuri defăimătoare la adresa noastră oferind partea noastră din această experiență neplăcută pentru ambele părți implicate.

Cum lucrăm direct cu producătorii, noi livrăm ceea ce primim. Ne face de altfel deosebită plăcere să lucrăm cu clienți de BOSCH, este un producător care se implică în tot procesul de producție, investește în piese de cât mai înaltă calitate și cu MTBF cât mai ridicat, practic este la capătul celălalt al planned obsolescence. Cutia predată la curier era sigilată, avea eticheta corectă. Faptul că simțiți nevoia să vă răzbunați pe magazin pentru ceea ce dumneavoastră spuneți că este vina altcuiva... Trist.

Noi vă ascultăm, discuția este publică pe site, totuși reclamația dumneavoastră este fantastică pentru acest canal de lucru, atât de rare sunt problemele aici. Regretăm modul în care comunicați, dar... ce să-i faci.
Posteanu Lia 15 Mar 2025
A comandat Tocător BOSCH 12033696 , acest produs la care comentez. Am primit ceea ce am arătat în foto de mai sus. Sunteți deacord ca produsul de pe site este diferit fizic de produsul livrat?
Magnus de la magNET.ro 15 Mar 2025

cont oficial

Față de echipamentul din poze, da, au existat diferențe și discrepanțe. Totuși, dacă doriți să înțelegeți până la capăt punctul nostru de vedere dar cu riscul de a vă supăra, acel accesoriu putea la fel de bine să nu fie cel expediat de noi, magazinul își rezervă dreptul de a ridica o astfel de întrebare pentru o astfel de reclamație. Chiar și ANPC recomandă/obligă clienții la analizarea conținutului coletului / integrității produsului pe loc de față cu acel curier, noi lucrând direct cu producătorii oferim prin GLS 15 minute după intrarea în posesie pentru verificare a integrității (acest aspect este menționat pe site). Dumneavoastră nu v-ați încadrat aici, cazul totuși a fost rezolvat. Vă garantez, multe alte magazine nu v-ar fi oferit acest suport, poate nici nu ar fi răspuns mai mult de 1-2 propoziții seci, pentru că din păcate, s-au întâmplat multe de ambele părți, altfel ANPC nu ar fi menționat un cadru pentru acest aspect în legislație (căutați online OUG 34/2014, pagina 13/27, articolul 20, Transferarea riscului).

Ne-ați comparat anterior cu magazine din vest care schimbă (spuneți dumneavoastră, deși după comentariile clienților citite pe acele site-uri nu se chiar practică) fără niciun fel de comentariu sau cântec orice reclamație venită din partea clienților, dar acolo sunt alte bugete de marketing. Multe pagini sunt administrate de echipe ale birourilor locale, pentru care există design separat dedicat, manpower separat... multe de zis. Acele operațiuni de "mulțumire" nu se întreprind fără cheltuială, dar cum România este departe de cifrele imense realizate în vest (pentru că aici local din păcate mulți aleg deseori cea mai ieftină variantă - acolo fiind volumele), nu mai este mainstream cultura produsului "bine construit", pentru care merită să mai faci economii măcar o lună în plus, dar pentru care scapi de mai multe bătăi de cap.
1. Cât mai ieftin.
2. Livrare gratuită.
3. Livrarea produsului ieri dacă se poate.
Chiar și așa, mereu se tânguie cineva de calitatea sau rezistența acelor produse în timp. What a shock. Mulți le aleg, mulți le deplâng, puțini aleg cu adevărat schimbarea.

România se confruntă și cu o lipsă de informare cu privire la modul de lucru al anumitor magazine. Producătorii ar fi avut o poziție clar mai bună dacă românii nu ar fi căutat cel mai mic preț peste tot, subminând birourile locale cu achiziții de la oricine listează un preț puțin mai bun, ignorând riscurile sau pe care le consideră acceptabile (dacă produsul ajunge cu bine). Așa am ajuns cu această încredere scăzută în anumite segmente de piață și totuși comportamentul nu pare că se schimbă.

Cum România este departe de acel pol de interese, iar produsele livrate aici sunt cam la capăt de linie, lumea este atentă, grijulie cu bugetele. Nimic șocant, nimic incorect aici, ba chiar necesită o organizare mai bună pentru a balansa toate aceste riscuri și amenințări la adresa unei organizații. În același timp, sunt mulți clienți care vor să salveze planeta, mulți cred în acest plan pentru o economie circulară, sustenabilă. De ce se supără totuși aceiași clienți când cineva alege să facă lucrurile corect, ca la carte, în loc să caseze pe loc orice reclamație, deși acest tip de acțiune este practic o risipă? Dar atâta timp cât clientul este bucuros... facem pe plac. Există un cuvânt pentru "asta vreau, dar nu asta fac în realitate".

PS: Food for thought, am înțeles că BOSCH este ales destul de des de clienții din Slovenia, acolo sunt mari ca și cifră de afaceri. Puteți compara populația Sloveniei cu cea a României. Puteți compara și GDP-urile. Ce anume ne lipsește? Și mai ales, de ce totul este pus pe seama magazinelor?
Posteanu Lia 16 Mar 2025

În România, returnarea produselor este reglementată de Legea nr. 449/2003 și Ordonanța de Urgență nr. 34/2014.
Cumparatorii au dreptul de a returna produsele achiziţionate la distanţă, cum ar fi cele cumpărate de pe un magazin online, în termen de 14 zile calendaristice fără a fi nevoiţi să justifice decizia de returnare.
Nu 15 min cu ati scris dvs.
Eu am anuntat în prima ora.
Magnus de la magNET.ro 16 Mar 2025

cont oficial

Fereastra legală de 14 zile reglementează perioada de introducere intenție retur, așa este. Totuși, dacă ați citat acele cadre, presupun că le-ați și deschis și citit, cap-coadă, există mai multe mențiuni acolo (obligații și recomandări, nu doar drepturi).

Produsul la retur trebuie să respecte și el mai multe cerințe, nu se poate returna orice, oricum, oricând fără niciun fel de analiză din partea magazinului. Produsul trebuie să fie conform, se pot ridica excepții și asupra conținutului, a ambalajului, a uzurii accelerate dacă există acest aspect, printre altele.

Ați intrat în posesie la ora 15:38, iar primul mesaj a venit pe WhatsApp la 17:45. Dacă doriți să plecați de la această idee, s-ar putea să aveți o surpriză dacă data viitoare, comandați de la orice magazin din piață o vază din sticlă, ignorați verificarea coletului și după mai bine de 2 ore transmiteți magazinului că aveți probleme de integritate.

Apreciem acest dialog, chiar dacă ar putea fi interpretat greșit de părți rău-intenționate. Ne dorim o informare cât mai sănătoasă, multe cazuri ar fi evitate din fașă, iar ANPC nu ar mai fi contactat pentru lucruri care țin de client, iar aceștia ar avea mai mult timp să se concentreze pe lucruri mai importante, după cum ați văzut în media ultimelor săptămâni.
Posteanu Lia 18 Mar 2025
buna ziua,
Am citit legible f bine , atat eu ca si avocatul.
Noi nu am avut probleme de integritate. Am favut retur pentru ca ne-ati trimis alt produs. Nu ne-ati facut o favore ca ne-ati inapoiat bani. Era perfect firesc. Multumim!
Magnus de la magNET.ro 18 Mar 2025

cont oficial

Cazul a fost rezolvat pe culanță, regretăm modul în care ați perceput tot cazul, dar vă pot promite că vom respecta legislația pe viitor pentru a evita astfel de neînțelegeri. Puteți verifica acest aspect și cu avocatul dumneavoastră.
Echipa magNET.ro face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor din această pagină. Rareori acestea pot conține inadvertențe: fotografia are caracter informativ și poate conține accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificații pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conține erori de operare.